Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Wojnarowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Marketing
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
2 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu / red.Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm.i posz.. - Kraków : Instytut Marketingu , 1997. - 436 s.:rys.,tabl.; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej